Thursday, July 5, 2012

Jauh - Second Whisper





Ku di sini kan selalu menanti kamu
Walaupun ku hanyalah semut bagi mu
Tidak pernah kau berpaling melihat ku
Namun aku kan tetap menunggu kamu

Tidak akan aku melepaskan mu
Walaupun engkau jauh
Ku harap engkau masih ingati
Kenangan di masa dahulu

Dingin yang ku rasakan dihari ini
Mengingatkan ku pada semua kenangan
Ku harap kau gembira bersama dia
Namun aku di sini tetap menunggu

Tidak akan aku melepaskan mu
Walaupun engkau jauh
Ku harap engkau masih ingati
Kenangan dimasa dahulu

Ku harap daku bermimpi
Dan sedar dari tidur ku
Dan melihat kau tersenyum
Ku harap daku bermimpi
Dan sedar dari tidur ku
Dan melihat kau tersenyum
Dan melihat kau tersenyum
Dan melihat kau tersenyum
Dan melihat kau tersenyum

Ku di sini kan selalu menanti kamu
Walaupun ku hanyalah semut bagi mu

Tidak akan aku melepaskan mu
Walaupun engkau jauh
Ku harap engkau masih ingati
Kenangan dimasa dahulu

Tidak akan aku melepaskan mu
Walaupun engkau jauh
Ku harap engkau masih ingati
Kenangan dimasa dahulu

No comments:

Post a Comment

Ingin Ketahui Lagi? Klik Sini